18 Kasım 2012 Pazar

Belçika - Gent



Bu hafta sonum ne de güzel geçti böyle!  Çok arkadaşımla konuşma fırsatım oldu, çok mutluyum! Ne kadar özlemişim memleketimdeki herkesi, her şeyi..

Amaa, Allahın izniyle eninde sonunda döneceğim yer o çok sevdiğim kürkçü dükkanı olacak.. O zamana kadar ne yapıyoruz? Buraların tadını çıkarıyoruz.

Belçika’daki seyahatim 3 gün 3 şehir sürmüştü. İkinci günü Betül’ün asistanlık yaptığı ve yaşadığı Gent’te geçirdik. Bu yazım fazla uzun olmayacak. Çok eğlendim ama sıradışı çok fazla şey olmadı. Hem Gent’i anlatmak için fotoğraflar daha etkili olacaktır.

Burası bir Flaman şehri, Flemenkçe konuşuluyor. Çok fazla Türk var. Türk marketleri, fırınları, vs. İnsanlar güleryüzlü. En azından bana öyle göründüler :) Biraz da pahalıydı tabi tüm Belçika gibi..

Normalde Gent’te çok yağmur yağarmış. 29 Eylül günü benim şansıma çok güneşliydi. Çok tatlı bir bahar kenti gibi Gent şimdi benim için. Bir çok Avrupa şehri gibi, Gent de küçük bir Venedik. Şehrin ortasından bir nehir geçiyor. Nehrin iki yakasında gülen ve gezen insanlar var. Gent bol kaleli, bol kiliseli bir şehir. Gerisini varın siz düşünün :) Çok güzel yapılar var, ben çok beğendim. Akşam görmek nasip olmadı, ki o ışıklarla çok daha güzel görünüyormuş. Ama ben gündüz de çok sevdim orayı. Gent benim için.. Gök mavisi.. Her ne kadar bisikletini kaptırdığın yer de olsa; şanslısın orda yaşadığın için Betül :)

Betül: "Eda ilerde göreceklerimizden sonra bu hiçbir şey gelecek! Bence fotoğraf çekmek için çok erken." :)



Masal gibi değil mi bu binalar? Sıra sıra, şirin şirin..
Belçika'nın meşhur şekerleri :) Paramıza kıydık, aldık ve yedik! :D
Neydi bu kilisenin adı? :)


Çok güzel değil mi? Küçük Venedik..

Şehrin kalesi..




Turist Information Centre. Çok teknolojik :)



O ayakkabıların neden orda asılı olduğunu hiç öğrenemedik..





Evet, şehrin ortasında darağacı.


Ayıcıklar, danteller..

Çikolatalar..


Benim favorim.. Nerede olursa olsun dünyalara bedel manzaralar..

Ben bunu da çok sevdim..



Haha bunları dalga geçip gülelim diye ekledim :P

Kamerayı yoldan geçenin eline tutuşturunca böyle yüz ifadeleri çıkıyor karşınıza :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder